Inwestycja c 2.1.3: Szkolenia dla nauczycieli wychowania przedszkolnego i nauczycieli szkolnych

Rząd uruchomił Program Inwestycja C 2.1.3 Szkolenia dla nauczycieli wychowania przedszkolnego i nauczycieli szkolnych w ramach środków z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności.

Program oferuje kompleksowe szkolenia dla nauczycieli przedszkoli, szkół podstawowych i ponadpodstawowych.

Szkolenia STEAM ACADEMY

Założeniem szkoleń - warsztatów STEAM ACADEMY jest całkowite zaangażowanie uczestników tak, aby wspólnie wykonywali wszystkie czynności na spotkaniu. Jedną z umiejętności rozwijanych podczas szkoleń jest praca zespołowa. Podczas spotkań przyjmują Państwo rolę ucznia, a trener nauczyciela. Dzięki temu mają Państwo możliwość doświadczania tego, co czuje uczeń. Pomoże to w przejściu całego etapu wprowadzenia zagadnień i zrozumienia ich z punktu widzenia ucznia.
Zakupienie szkolenia gwarantuje dostęp do niego przez okres 3 lat.

Tematy szkoleń:

1. Korbo moduł napędowy. Wprowadzenie do nauki programowania.



2.
 Świat zmysłów - twórcze zabawy rozwijające wrażliwość zmysłową podczas zajęć rewalidacyjnych.



3.
 Matematyka w dwóch wymiarach - wykorzystanie układu współrzędnych w nauczaniu matematyki w pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.



4.
 Nasze zmysły - zabawy sensoryczne w pracy psychologiczno - pedagogicznej.



5.
 Matematyka w dwóch wymiarach - wykorzystanie układu współrzędnych w nauczaniu matematyki w pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. 



6.
 Arteterapia - terapia sztuką. Każdy jest artystą.



7.
 Kodowanie - gry i zabawy bez komputera. Rozwijanie myślenia algorytmicznego.



8.
 STEAM metodą na kreatywne poznawanie świata. Team Building budowanie zespołu zabawy w grupie. Kształtowanie kompetencji miękkich.



9.
 Kodowanie w muzyce. Szyfrowanie i kodowanie rytmów i dźwięków.



10.
 Trening analitycznego myślenia. Kodowanie dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.



11.
 Rozwijanie wyobraźni przestrzennej i procesów spostrzegania w ramach ćwiczeń z zakresu małej motoryki.



12.
 Aktywność ruchowa a prawidłowy rozwój dziecka podczas zajęć rewalidacyjnych.



13.
 Cyfrowa matematyka - nowe technologie w nauczaniu matematyki.

Pokazuje 1 - 4 z 4 elementów
Pokazuje 1 - 4 z 4 elementów

Celem tego programu jest podniesienie cyfrowych umiejętności nauczycieli, które będą nieocenione w pracy z dziećmi i młodzieżą. Szkolenia obejmują nie tylko organizację lekcji z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych, ale także rozwój wiedzy na temat higieny cyfrowej, bezpieczeństwa w sieci oraz tworzenia własnych materiałów edukacyjnych. To doskonała okazja, by nauczyciele poszerzyli swoje kompetencje i mogli lepiej wspierać uczniów oraz edukować rodziców w zakresie odpowiedzialnego korzystania z technologii.

 

Poza szkoleniem dla nauczycieli placówki mogą otrzymać grant na cyfrowe materiały dydaktyczne.

W przypadku szkoleń dla nauczycieli wychowania przedszkolnego

placówka może otrzymać 6 366,00 zł netto grantu, pod warunkiem ukończenie szkolenia przez co najmniej dwóch nauczycieli z danej placówki przedszkolnej.

 

W przypadku szkoleń dla nauczycieli szkolnych:

kwota grantu wynosi 1 000,00 zł netto na każdego nauczyciela, który ukończył szkolenie.

Grant można wykorzystać na zakup cyfrowych materiałów dydaktycznych, w celu efektywnego wykorzystania podniesionych na szkoleniu kompetencji cyfrowych.

Materiały dydaktyczne mają być dostosowane do wieku przedszkolnego/szkolnego służące rozwojowi algorytmicznego myślenia, kształtowaniu postaw rozważnego korzystania z mediów cyfrowych z poszanowaniem zasad higieny cyfrowej, które będą stanowić bazę do dalszej edukacji cyfrowej na etapie szkolnym.

 

Dofinansowanie w Programie stanowi 100% wydatków kwalifikowalnych Przedsięwzięcia ze środków europejskich. Kwota alokacji: 

dla przedszkoli: 112  871 449,23 PLN,

dla szkół: 25 517 822,39 PLN.

 

Więcej informacji na stronie:

https://www.gov.pl/web/cppc/inwestycje-c213

QR code

Ostatnio oglądane

Brak produktów

Menu