Brak ofert specjalnych
Nowy produkt
EDU VR 4 128 GB
Prosimy wypełnić poniższe pola, obsługa sklepu skontaktuje się z Tobą najszybciej jak to możliwe.
1. Gogle VR o pojemności 128 GB i pamięci RAM 6GB - 4 szt. Wygodne, dopasowujące się do twarzy z miękką wyjmowaną gąbką. Posiadają filtr blue light, który chroni oczy przed światłem niebieskim - potwierdzony certyfikatem renomowanej firmy TÜV.
Stosunek światła niebieskiego poniżej 25%. Stosunek niebieskiego światła w światle słonecznym wynosi około 25%, a w świetle emitowanym przez LEDy ten stosunek wynosi około 35%, dlatego urządzenia z certyfikatem mają mniejszy stosunek niż światło naturalne.
2. Kontroler - 4 szt. - bezprzewodowy z touchpadem i 3 przyciskami, pozwalające na wykonywanie zadań przy oglądaniu poleceń.
3. Głośniki - wbudowane - dźwięk przestrzenny wielokanałowy, pozwala na zwiększenie poczucia otoczenia dźwiękiem.
4. Moduły lekcyjne - ponad 565 dla szkół podstawowych i średnich m.in. biologia, chemia, fizyka, matematyka. Moduły lekcyjne wgrane bezpośrednio w google VR. Dzięki temu nie tracimy czasu na wgrywanie poszczególnych modułów do każdego z gogli VR.
Wgrane moduły i filmy w goglach eduVR nie wymagają szybkiego łącza WI-FI, aby przeprowadzać zajęcia.
Dzięki bezprzewodowej technologii i oprogramowaniu, nie trzeba podłączać każdego zestawu osobno, czy wysyłać każdej osobie z osobna materiałów. Zwiększa to komfort pracy do maksimum.
Zestaw został zaprojektowany z myślą o prostocie używania zarówno dla nauczycieli, jak i dla uczniów. System zarządzania treścią pozwala na przesłanie treści do wszystkich zestawów w klasie tak prosto jak wysłanie SMS-a. Dzięki temu nie tylko oszczędzasz czas, ale także nie musisz korzystać z dodatkowego oprogramowania do udostępniania.
5. Wirtualne, interaktywne wycieczki - uczeń przenosi się w zabytkowe, historyczne miejsce, może interaktywnie w nim funkcjonować m.in. za pomocą kontrolera wejść do środka np. Wieży Eiffla, klikając dodatkowe okno otrzymać informacje nt. budowli i jej historii, zobaczyć widok z wieży itd.
6. Filmy 360 pozwalają przenieść się w różne miejsca świata i oglądać ich piękno w 360 st.
7. Portal nauczyciela - nauczyciel ma podgląd każdego obrazu z gogli ucznia na swoim monitorze. Zapewnia to pełną kontrolę podczas pracy.
eduVR z platformą edukacyjną VEATIVE to kompletne rozwiązanie do nauki wirtualnej rzeczywistości dla uczniów klas podstawowych i średnich.
Gogle o pojemności 128GB i 6 GB pamięci pamięci wystarczają do przechowywania aktualnej biblioteki interaktywnych modułów lekcyjnych i interaktywnych wycieczek. Ponad 550 modułów zawartych w pamięci gogli eduVR.
Urządzenie zaprojektowane specjalnie do edukacji, pozwala na użytkowanie zarówno on-line, jak i offline.
Dzięki eduVR i zintegrowanej z nim platformie edukacyjnej Veative można przenieść się na inną planetę, dno morza, do ciała człowieka czy dowiedzieć się, jak działa serce.
Jeśli więc jesteś gotowy na wystawienie swoich uczniów na mnóstwo nauki w wirtualnej rzeczywistości i umożliwienie im poznawania nowych światów i uzyskania dostępu do miejsc wcześniej nieosiągalnych, sprawdź eduVR z VEATIVE.
Nie zawiedziesz się.
Interaktywna nauka dzięki goglom eduVR i specjalnej platformie edukacyjnej.
Nauczyciel z uczniami przeprowadza ciekawe, interaktywne zajęcia w wirtualnej rzeczywistości.
Oglądając moduły lekcyjne uczeń otrzymuje w danym module - filmie cele, materiał edukacyjny, a następnie zadania do interaktywnego wykonania z goglami w wirtualnej rzeczywistości.
Np. lekcja Fotosynteza.
Zadaniem ucznia jest w prawidłowy sposób "przenieść" dwutlenki węgla, aby cząstki prawidłowo trafiły do rośliny.
Uczniowie mają możliwość uczestniczenia w procesach produkcyjnych, pomiarach naukowych, czy rozkładać wirusy na części składowe.
Mogą odkrywać nieznane krajobrazy, obiekty, czy aspekty przyrody w świecie 3D.
Aby móc korzystać z platformy edukacyjnej należy wykupić licencję na minimum 1 rok.
Badania Education Global Practice World Bank - Wykorzystywanie wirtualnej rzeczywistości w nauce
Dzięki nauce w Wirtualnej Rzeczywistości nie tylko zwiększamy umiejętności praktyczne, czy odnosimy lepsze wyniki w nauce, ale także zwiększa się nasza pewność siebie związana z badanym przedmiotem, czy podejmowaniem decyzji. Dodatkowo wzrasta umiejętność pracy w grupie oraz komunikacja w zespole.
Wyniki wskazują, że uczniowie, którzy uczyli się z wykorzystaniem VR, uzyskują średnio o 30% wyższe wyniki w kompetencjach społecznych, niż ich rówieśnicy, którzy byli uczeni tradycyjną metodą.
Wyniki sugerują również, że uczniowie, którzy wykorzystywali Wirtualną Rzeczywistość są o 30% bardziej skuteczni, jeśli chodzi o tempo przyswajania informacji i unikanie błędów, niż uczniowie, którzy byli uczeni tradycyjną metodą. Porównanie dotyczy uczenia się przez godzinę.
W nauce przeprowadzania operacji, np. rekonstrukcji stawu biodrowego, czy operacji złamań kości studenci otrzymywali dużo wyższe wyniki, kiedy korzystali z technologii VR w stosunku do osób, które uczyły się tradycyjnymi metodami: wideo, prezentacja, tekst.
W trakcie lekcji praktycznych ze spawania uczniowie zgłaszali, że dużo lepiej pracuje im się w grupie, a także komunikacja między uczestnikami jest lepsza w porównaniu do uczniów, którzy nie korzystali z technologii VR.