EDU VR 8 128 GB z PLATFORMĄ EDUKACYJNĄ

Nowy produkt

Kod produktu:
Cena brutto:

29 499,00 zł

Cena netto:23 982,93 zł

- +

Wysyłka

Nazwa Cena
Kurier 20,00 zł
Kurier - pobranie 44,99 zł
Odbiór osobisty lub wycena transportu Za darmo!
 
Opis produktu

GOGLE EDU VR Z PLATFORMĄ EDUKACYJNĄ + WALIZKA

ZAWARTOŚĆ EDU VR 8:

1. Gogle VR o pojemności 128 GB i pamięci RAM 6GB - 8 szt. 

2. Kontroler - 8 szt.

3. Głośniki - wbudowane 

4. Interaktywne moduły lekcyjne - ponad 565

5. Wirtualne, interaktywne wycieczki 

6. Filmy 360 

7. Portal nauczyciela 

8. Walizka na kółkach z ładowaniem i odkażaniem

1. Gogle VR o pojemności 128 GB i pamięci RAM 6GB - 8 szt. Wygodne, dopasowujące się do twarzy z miękką wyjmowaną gąbką. Posiadają filtr blue light, który chroni oczy przed światłem niebieskim - potwierdzony certyfikatem renomowanej firmy TÜV.

Stosunek światła niebieskiego poniżej 25%. Stosunek niebieskiego światła w światle słonecznym wynosi około 25%, a w świetle emitowanym przez LEDy ten stosunek wynosi około 35%, dlatego urządzenia z certyfikatem mają mniejszy stosunek niż światło naturalne.

2. Kontroler - 8 szt.- bezprzewodowy z touchpadem i 3 przyciskami, pozwalające na wykonywanie zadań przy oglądaniu poleceń.

3. Głośniki - wbudowane - dźwięk przestrzenny wielokanałowy, pozwala na zwiększenie poczucia otoczenia dźwiękiem.

 

4. Interaktywne moduły lekcyjne - ponad 565 dla szkół podstawowych i średnich m.in. biologia, chemia, fizyka, matematyka. Moduły lekcyjne wgrane bezpośrednio w google VR. Dzięki temu nie tracimy czasu na wgrywanie poszczególnych modułów do każdego z gogli VR.
Wgrane moduły i filmy w goglach eduVR nie wymagają szybkiego łącza WI-FI, aby przeprowadzać zajęcia.

Dzięki bezprzewodowej technologii i oprogramowaniu, nie trzeba podłączać każdego zestawu osobno, czy wysyłać każdej osobie z osobna materiałów. Zwiększa to komfort pracy do maksimum.  

5. Wirtualne, interaktywne wycieczki - uczeń przenosi się w zabytkowe, historyczne miejsce, może interaktywnie w nim funkcjonować m.in. za pomocą kontrolera wejść do środka np. Wieży Eiffla, klikając dodatkowe okno otrzymać informacje nt. budowli i jej historii, zobaczyć widok z wieży itd.

 

6. Filmy 360 pozwalają przenieść się w różne miejsca świata i oglądać ich piękno w 360 st.

7. Portal nauczyciela - nauczyciel ma podgląd każdego obrazu z gogli ucznia na swoim monitorze. Zapewnia to pełną kontrolę podczas pracy.

8. Walizka na kółkach wypełniona pianką i ze specjalnymi przegrodami. Posiada kable do ładowania gogli oraz światło UV, pozwalające na ich odkażanie.

PRACA ONLINE I OFFLINE Z GOGLAMI VR

eduVR z platformą edukacyjną VEATIVE to kompletne rozwiązanie do nauki wirtualnej rzeczywistości dla uczniów klas podstawowych i średnich.

Gogle o pojemności 128GB i 6 GB pamięci pamięci wystarczają do przechowywania aktualnej biblioteki interaktywnych modułów lekcyjnych i interaktywnych wycieczek. Ponad 550 modułów zawartych w pamięci gogli eduVR.

Urządzenie zaprojektowane specjalnie do edukacji, pozwala na użytkowanie zarówno on-line, jak i offline.

Dzięki eduVR i zintegrowanej z nim platformie edukacyjnej Veative można przenieść się na inną planetę, dno morza, do ciała człowieka czy dowiedzieć się, jak działa serce.

BIOLOGIA - Fotosynteza. Szkoła podstawowa.

 

INTERAKTYWNE MODUŁY LEKCYJNE

Każdy moduł lekcyjny składa się z trzech lub  czterech części.

Pierwsza część określa cele, które osiągamy przy ukończeniu całego modułu.

Druga i trzecia część to wiadomości merytoryczne lekcji przedstawione w formie filmu, obrazu, tekstu i głosu lektora.

Czwarta część lekcji to interaktywny moduł sprawdzający przyswojoną wiedzę. Jest to ciekawy, mocno angażujący ucznia materiał, test, który motywuje ucznia do działania i wykonywania zadań.

Poniżej przykład modułu lekcyjnego sprawdzającego przyswojoną wiedzę z biologii - temat: Anatomia serca.

BIOLOGIA - Przepływ krwi w organizmie człowieka. Szkoła podstawowa.

FIZYKA - Cienie. Szkoła podstawowa, kl. VIII

MATEMATYKA - Zasada Bernoulliego. Szkoła średnia.

INTERAKTYWNE WYCIECZKI - Koloseum

Czy wiesz, kiedy po raz pierwszy wybudowane zostało Koloseum? Co się wydarzyło w roku 217?

Załóż eduVR i zagłęb się w ciekawą historię Koloseum.

INTERAKTYWNE WYCIECZKI - Wieża Eiffla

INTERAKTYWNE WYCIECZKI - Piramidy w Gizie

WALIZKA: przechowywanie, ładowanie, odkażanie

Bezpieczne przechowywanie gogli.  Walizka, w której przechowuje się gogle jest wykonana z solidnego materiału, odpornego na zalania. Masywne kółka i rączka pozwalają na bezproblemowy transport między klasami i łatwe przenoszenie.

W walizce znajduje się 8 przegród z okablowaniem i światłem UV. Wszystkie gogle mogą być ładowane jednocześnie przy pomocy szybkiej, bezpiecznej, wewnętrznej ładowarce. 

Każda walizka jest fabrycznie wyposażona w lampę do dezynfekcji UV. Dzięki temu uczniowie nie zarażą się od innych uczniów poprzez używanie okularów. Czas karencji skraca się do długości trwania przerwy. 

 

Użytkowanie gogli eduVR z platformą edukacyjną wymaga wykupienia licencji na minimum 1 rok.

    

Badania Education Global Practice World Bank - Wykorzystywanie wirtualnej rzeczywistości w nauce

Dzięki nauce w Wirtualnej Rzeczywistości nie tylko zwiększamy umiejętności praktyczne, czy odnosimy lepsze wyniki w nauce, ale także zwiększa się nasza pewność siebie związana z badanym przedmiotem, czy podejmowaniem decyzji. Dodatkowo wzrasta umiejętność pracy w grupie oraz komunikacja w zespole.

  • 30% wyższe wyniki kompetencji społecznych

Wyniki wskazują, że uczniowie, którzy uczyli się z wykorzystaniem VR, uzyskują średnio o 30% wyższe wyniki w kompetencjach społecznych, niż ich rówieśnicy, którzy byli uczeni tradycyjną metodą.

  • 30% szybsze zapamiętywanie informacji

Wyniki sugerują również, że uczniowie, którzy wykorzystywali Wirtualną Rzeczywistość są o 30% bardziej skuteczni, jeśli chodzi o tempo przyswajania informacji i unikanie błędów, niż uczniowie, którzy byli uczeni tradycyjną metodą. Porównanie dotyczy uczenia się przez godzinę.

  • Od 20 do 50% wyższe wyniki testów końcowych w przeprowadzaniu operacji

W nauce przeprowadzania operacji, np. rekonstrukcji stawu biodrowego, czy operacji złamań kości studenci otrzymywali dużo wyższe wyniki, kiedy korzystali z technologii VR w stosunku do osób, które uczyły się tradycyjnymi metodami: wideo, prezentacja, tekst.

  • Do 60% lepsza komunikacja i praca zespołowa

W trakcie lekcji praktycznych ze spawania uczniowie zgłaszali, że dużo lepiej pracuje im się w grupie, a także komunikacja między uczestnikami jest lepsza w porównaniu do uczniów, którzy nie korzystali z technologii VR.

Produkty powiązane

QR code